Fredag Lördag Söndag

ojojojoj =) Vi fyller väl på lite från i torsdags också....

Torsdag...
Frisörbesök resultatet blev...

Galet bra!! =) supernöjd tack Stina

Fredag...
Fredags mys...mötte upp Jenny och Sarah som va ute och rastade Kalle och Tomas.
De slutade med att stina och Erika slöt upp med oss och det blev en fika på Cafe George... kolla på folk är bra roligt och inspirerande så att säga!


Jenny                                     Stina                                     Erika



Sen bar det av mot sarah där vi kollade igenom lite kassar kläder
Jenny ville hiva iväg!


Kvällen slutade med durty dancing på radion hem...man blir inte annat än lite småkär när man lyssnar på....
http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo
Visst vill man bara permenenta håret och åka på kollo nästan sååå...


Lördag
Jobb 11-18...

  
Till Jenny ""


And then..
Blev det balkongen kvälls sol hos sarah dää va mys dää
Fick oss en... "inte allt för mysig" överraskning!...
http://sarahlinnealarsson.blogg.se/2009/april/nastan-som-sommar.html

And then...
Åkte jag hem fia kom på stört och vi va sååå hungriga!! så det blev MAX ja friscobörjare mums!! Hämtade upp Jonna på vägen sen börjades de sakta men säkert =)

Skulle passa på att handla medans vi stod och väntade på Jonna klockan va halvnio så varför inte öppet...joo de tog ett tag innan vi såg de hade ju ändrat 21 till 20 hahaaaha!!

MAX


     


And then...
Blev det Slick där jag va under meddelåldern och jag är inte pusfärsk!! typ 35plusare..! (Jag 26år)


Gooo sommar drink hann vi allt med!!



Efter ett otrevligt toa besök..
...kom vi fram till att "Fisa eller bajsa på krogen det är inte OKEJ!!"
"Inte okej Inte okej Inte okej Inte okej Inte okej Inte okej Inte okej Inte okej Inte okej"


Söndag...

Roadtrip!!
Jag lyckades köra lite fel, hahaha skulle svänga av och åka mot marma, fast en genväg! Tog mig vatten över huvudet =D


 
Fast hittade rätt till slut!! öppet hus på pappas jobb där de visade upp lite leksaker...
Önskar jag hade bild på när jag skjutsade mormor på den här fyrhjulingen!!


And then...
Stannade mams och jag på E-center för att handla lite till middagen, fastnade lite på Lindex den bästa Lindex som finns =) där hittar man alltid massa fynd!! Kofta + BH + vittlinne 205kr Like´ii
Medans pappa fixade med sommardäcken



Middag kycklingfilé och färskpasta mums!
 




Fick besök av mina kusinbarn som bor tvärs över gatan
från mams och paps! vilka gobitar =)
   

Mys dag....

over´n out

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Fantastiskt inlägg puman!!

och länkningen fick du ju koll på tillslut.. hihi..



du är bra du!

Kärlek :)

2009-04-27 @ 23:37:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Maaw. Min Sarah. *sno*

2009-04-28 @ 01:28:11
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Anonym

HÄrliga bilder stumpan. DU blev jättefin i håret också! Inte långt kvar tills jag kommer hem rättare sagt den 3 juni! <3

2009-04-28 @ 08:05:25
Postat av: Nikki

Wii snart de ju!! =)

Ja blev jätte nöjd med håret...du vet ju hur feg jag är gjort slingor och lugg som galnast hahaha

Pösss

2009-04-28 @ 08:49:04
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: .lolita.

du du du du du du du... som vi ska grilla i osmmar på den stoooora altanen hihi

2009-04-28 @ 22:07:03
Postat av: .lolita.

du du du du du du du... som vi ska grilla i osmmar på den stoooora altanen hihi

2009-04-28 @ 22:07:13
Postat av: Nikki

jaaaa jajajaajaja absolut =D först ute i din stuga på dan sen in och grilla på eftermiddagen aawiii

2009-04-29 @ 08:30:30
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0