upp och hoppa

Nu börjar dagen..tungt blev många snooze idag nu är det dags att dra som sagt pressat schema idag! Börjar med morgonpromenad m jenny i fina vädret hem duscha, sen luncha på stan med jenny gånger två? (kompisJenny och systerJenny) sen kommer mamma på besök också :D underbara dag wii..

ni får ha lite överseende med eventuella svordomar och dylikt har försök lagt ut massa roligt här fast de har skitit sig gång på gång, men nu va det tredje gången gillt wiho

Morgon promenad med lovely Jenny i vårvädret i den underbara solen i en j%#¤la ull tröja hahaha var är sommare?


eftersom det va så kallt fick vi lägga på ett kol, så vi hoppa skutta och lekte och de är vi bra på!





såg en flock blommor och två damer som vi snabbt insåg att de kommer vara vi om ca50år!!



hoppas verkligen inte jag har en sån här på snoken när jag blir så gammal!




Lunchade med Jenny, mams och systeryster. Blev sushi för mig och Jenny
(Pappa fick sig ett mms, jag fick ett samtal inom 2min "Äter du sushi" kunde inte dölja det smail´et)



Jag ska bli moster!!!! wiii


jag pekar mamma (dvs blivande mormor) köper ;)

   

Fick storfrämmande därav tårtbak igen =D



 Jenny fick tag i min rosa fina som hon körde loss med!! Blev extra taggad i sina små fina rosa converse, kalle är däremot inte lika road!

   

Tack för blommorna de håller i sig ;)



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

check out my blogg ;)

2009-04-21 @ 17:57:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oooh jenny.. i miss jenny :)

och dig med lite nu hörrö..





PUSS

2009-04-22 @ 09:26:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Men HELLU !!

Å välkommen till bloggvärlden .. och grattis i efterskott : )



Är du med på lite hårfixning i morgon ? ; )

KRAAAM

2009-04-22 @ 16:56:55
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Carola

Du verkade ha en bra dag igår! =)

2009-04-22 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0