Cruise


(VARNING.....för mkt mat och snaskbilder!!)

....Jajaman hemma igen efter Birka Cruise 22timmars =) sjukt roligt!! Jag har verkligen en stål Mor och Mormor!! Här på Max inför färden mot storstan...



Färden mot katarinavägen var inte lätt, vi som trodde de skulle va lätt med GPS......men icke att rekomendera i sthlm! Där bygger de ju om alla vägar hela tiden.. fyyy fan. Yrade runt i sthlm innerstan i kanske 30 min. Till slut stannade vi och jag frågade en karl om vägen han....han erbjöd sig följa med och visa eftersom de va så mkt vägarbeten. =) Räddare i nöden!! Stockholmare är inte så tokiga ändå ;)



eller förresten....

Ladygaga på högsta volym....de finns en åldersgräns på de!!
 

Seaview hytt vi som vi alla trängdes i =) Mamma Mormor och Lolita...å ja =)

  
Mor ock dotter! (Jenny! jag sa ju de det ligger i generna inget jag kan göra åt..)

     



Sen blev de Al´acarte i Bistron Lax för mams ocoh mormor, Oxfilé m pommes för mig och Jenny,. Och lite blängsylt.....ett
killgäng två från olika håll hahahha...



     
<3 TAXFREE LOVE IT!! <3


     

Vi lekte massa med jennys kamera också =D så ska få dem imorgon!



Äventyr!!

Kommentarer
Postat av: .lolita.

hihihihi lady gaga... massa puss för en finfiiiiin tripp på det stora blå. LOVE

2009-08-06 @ 10:37:00
Postat av: .lolita.igen.jajjemensan.

är inte lolita en stål-lolita då?:(

2009-08-06 @ 11:27:36
Postat av: Nikki

....de kommer mera ;) så klart!! Men de vet vi ju redan kan de bli hårdare än Nikki&Lolita!?! =O

2009-08-06 @ 11:36:52
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Hihi, men vad har ni varit ute på för galna upptåg ?! :D

SNYGGINGAR !!

2009-08-06 @ 17:02:40
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: veronica

Kolla gärna in min blogg om du har tid :)

2009-08-11 @ 14:52:40
URL: http://veronie.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

LOVLEY att seee dig underbra idaaa :D

2009-08-11 @ 23:40:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0