DansaDansa

Det blev inge Fest, utan hemma och snacka skit istället, måste sluta stressa så mkt ja! Så igår va en bra början! Så kom hem till Sarah vid 21 käka lite ;) tog de lugnt. Hade mkt update eftersom vi inte setts på ett tag!!! Sen tog vi oss en trip ner på Slicken där vi skaka rumpa som aldrig förr =) Jenny Frida Suzan de nya mooove´sen kommer på Dvd på posten ;)




...vi mötte upp stinagofia väl inne på slick =)


Kvällens observation...Roskvinnan...."köp en ros till flickvännen" sa hon till en kille som trakassera mig!! dennis kom till undsättning...tur som var =) Och vi fick bevittna "jo jag kan köpa en ros och stoppa upp i röven och ge dig" (sa han till kvinnan) och jaaaa han drog ner byxorn kallingarna och beend oooover men hjälp av en vänlig kompis fick rosen uppstucken bara en lite bit, sen fick ja bevitta nog den minsta snopp ja nånsin sett hua blää'ä

Och den här killen som trakasserade oss eller de tre killar som va in the face!! Hade tidigare varit in på jobbet på dan och letat en parningsdräkt....och ja han va väldigt nöjd, sa att han fått till det! åå jag anar nu att de inte va med en av de kvinnigakönet utan möjligtvis någon eller något konstgjort kanske!?!

sa att han va väldigt jobbig då fick ja en "men är det ok om jag går och dör nu?" Mi: "Nä de vore väl onödigt!" Lillsnopp: "Men ja är ju så ful och han med! Va ska vi annars göra"

Då kom Mr: D till undsättning!
Sen bar det av hemåt!

Nu är det dags för "bakismat" med Sarah och Stina what to eat??


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja de var seriöst den minsta jag sätt.. varför glömde jag blogga om detta?! haha!! men du, pizza it is! :) LOVE U!!

2009-08-30 @ 13:03:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hahahahhahaah !!!

2009-08-30 @ 13:07:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Snyggingar!!! <3

2009-08-30 @ 14:11:57
Postat av: Carola

hahaha vilken kväll. förhoppningsvis hade du kul ändå! :)

2009-08-30 @ 17:27:18
Postat av: Nikki

men om vi hade kul... =D alltid galet roligt att dansadans´aaa

2009-08-30 @ 18:17:34
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0