Händer grejer här

Jobbar som tusan =) löningen är här och det känns liksom i luften! Mkt folk roligt med stammisar =) Härligt att ha Fille tillbaka på jobbet så att går liksom på rutin igen...det behövs så här efter semestertider. Mediamark har öppnat här i gävle va dit med jenny och kalle...jag tog ryggen på jenny, blir så snurrig av allt folk. Pratade med en kille som jobbar där (stammis), sa att de hade tagit 25min rast på 16timmar då hade jag nog stått som ett kollo ja!!! Så kollade på en systemkamera de blir nog en sån.

Som sagt jobbat och jobbat. Så det blev en hemma kväll igår...inventering till 02:30 har för många skor måste rensa va slutsatsen! 23par sneakers...(och ja mamma jag ska rensa men ja behöver nog ersätta de ja rensar ut med =D) sen hade ja nog några till med lågskor stövlar sandaler ;)

Min svaghet är ju klockor och jag har äntligen räknat (har inte vågat tidigare) 21 stycken varav 8används flitigt!

Ikväll ska ja (Sarah och Stina) till Anna P en gammal skolkompis fr shamn får se kom precis hem så måste duscha och äta såååå får se om man hinner dit "ihuvetaget" hahhaha

Så vi hörs da eller syns ute i vimlet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0