Lediga dagar...

....jag har ju tajmat in det här så bra, ledig onsdag och torsdag! och gissa vem som kom hem idag då...

De började extra bra...eftersom mams och paps kom till gävle på Lilys födelsedag =D så stannade de kvar bodde på Scandic.....det är alltid roligt för det innebär hotellfrukost även för mig!! Sen Jobba... men en extra rolig dag...mamma på "praktik" många som trodde hon jobbade på Carlings, kan man tänka sig då har man fan en cool mamma =D

Stängning för oss mig, mamma och Lolita som jobbar på BikBok =) så vi blev hemskjutsade av Lolita ända fram till dörren. Sen va det inget mer än kvällsmat och mys i soffan som gällde. Och en stark känsla av längtan av Lily!!!!

Dåååå va det äntligen dags för hemkomst av den lilla goda =) fick ett mess att allt va tipptopp hörsel och allt =) så mams och jag tog en promenad ner på stan och kollade såklart rosa klänningar och allt sånt där snuttepluttigt man kan tänkas ha på en liten Lily!! Rosa napp med döskalle på tex.


Vi mötte upp jempa kollade hennes lokal berättar mer sen när de är up´n goin så att säga!!


Så äntligen Lily hemma =D de första ja fick göra va byta blöja ooo så lite bajs så de gör liksom inte nått lilla gofisen!! Snällare bebis får man leta efter inte ett enda gnol eller gnäll!! Bara Äta Sova Bajsa kan de bli bättre?










Här nedan....kan ni gissa vem hon fått zebra brallan av... ;)




Medans syster satt och ammade så sa hon att jag ska bli GUDMOR åå herreguuu ni kan förstå Lilleskutt tårar!! Så lycklig!! Älskade lilla Lily!



Men nu är de natta så som Lily skulle sagt.....talk to the hand ;) ....

Kommentarer
Postat av: .lolita.

my o my... vilken liten söting... zebrabrallorna kommer hon ju va finfin i:)

2009-08-19 @ 23:19:34
Postat av: Nikki

...ja och dom ska hon ha när fröken Lolita kommer på finbesök =D

2009-08-19 @ 23:22:27
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Jösses .. sötare får man nog leta efter ..

jag vill ha en bebis oxå ju .. NU !!!

2009-08-19 @ 23:23:25
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Ann

Grattis! Va roligt Marie, gudmor/moster är det bästa! Kram

2009-08-19 @ 23:27:13
URL: http://annpettersson.blogspot.com
Postat av: Nikki

ja fasen visst tickar de nå jeevulskt ;)!! hahhahaha fast nöjer mig med moster nått år till ja ;D

2009-08-20 @ 09:20:30
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så roligt =) Ser att Lily har lika vrålåk som Arvid. Nu kan jag tro ni är stolta.

Kram

2009-08-20 @ 10:07:24
Postat av: ..:Sarah:..

oooh !! jag döör..

så liten och så söt.. säger som stina, NU ;)



Puss på dig

2009-08-20 @ 13:42:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: mormor

Söta barn söta barnbarn.

Kram

2009-08-20 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0