v.32

Sista semesterveckan då blev de bada av....

Först måste jag ju visa vad jag handlade på båten....



Ser ni den "lilla rosa" hahaha tequila drick på tub coc`a lada ;) visade den för mormor fick respons M.M: "nejnej jag har fått nog av sånt"........Mi: "men mormor inte smaka, bara kolla vad det är!" M.M: "NÄÄ Men GUUU va Verklig den ser ut!" hahahha hon är för go hon!!



Beach för hela slanten.....
Torsdag engeltofta....



     



Sen fick vi åka hundkoja hem men två mystiskamän.....
Lite trångt men mysigt.




Fredag engeltofa....

Kommer mer!

Lördag Brämmen...

Kommer mer!

Söndag engeltofta Max Bakis mat =D.....no PIX!! hahaha

Kommentarer
Postat av: .lolita.

love you...

2009-08-13 @ 11:55:26
Postat av: Nikki

Nikki <3 Lolita love

2009-08-13 @ 12:19:29
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

är är sommaren slut nu :(

de va kallt som fan i morse.. jag vill ju leka BOLL

2009-08-15 @ 15:59:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0