Sofie Gävlebooo

Skönt att ha dig på hemmaplan =)

Stängde i onsdags syster och henke kom på besök på jobbet, mutade syster med en Lyxshake på Max hon följde med mig istället för henke ;) haha fick vi lite sistertime på Max Carola jobbade, så fick träffa på henne en snabbis med...=)


Max Lyxshake 29spänn halva räcker!!! gött!



När jag väl släppt av syster hemma, kände jag att ja va tvungen ut och röra mig!! Då sa sys ska du inte ner på stan då? de är ju "onsdagskväll" kvällsöppet på stan varje onsdagskväll med uppträdande =D oo aha
Slog en ping´e ling till Sofie som kom som ett skott vi tog oss fjortis rundan pratade lite update ;) mös runt helt enkelt tänkte sätta oss på Berggrenska men de blev ett fjortisvarv till istället! Väl uppe vid teatern där nu mera Sofie och Alex bor hittade vi en märklig fontän...



...lite som julafton =D



Sen en kvällstitt i nya lyan fin fiiin =) kommer bli mysigt när allt är på plats!
kolla bara sjukt stort hela är deras!!



Go fisan

Snart semester wiiiii bara 11-20imorgon sen 10-15 på lördag sen SEMESTER och Lolita kommer lagomt hem från sommar veckan =) wiii längtar!!!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Wieeeeeeeee !!

2009-07-10 @ 12:33:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fatta vad gött det känns att bo nära mina fina vänner igen! Finns ju hjärterum i nya hemmet för många myskvällar, middagar, festen osv :) Wiiieehooo

2009-07-10 @ 22:56:59
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Stina

Näe, den där kollade jag å Tobbe in på blocket .. men ringde aldrig !!!!

2009-07-17 @ 22:23:31
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0