Helg 18:15

....jobbat lördag och inte mkt folk i farten, tiden gick sakta saaakta...! Stängt och igen bommat sprang jag till bussen trodde jag skulle missa den då cyklade en av "grannarna" på madame...sa "hinner du med bussen? ta min cykel lämna den vid bussen så hämtar jag upp den där =) " tacktacktack jag hann! Hoppade av hos Jenny och det blev en mc.d igen. bådar inte gott inf sommaren!!

Planen va poolparty fast vi drog ju ut på tiden.. så vi hängde hemma hos jenny inväntandes sarah, sen  gick på berggrenska en sväng sen Slick..

 
Fortfarande ljust ute klockan 03 sommaren inte långt bort nu!

_________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0