Linnéa

...dyker upp efter va fan blir de........ nästan ett halvårs "efterlysning", hon har ränt både i Åre och Riksgränsen!! Den tokfan. Så skönt att ha henne hemma på plats igen...hon har varit min partner in crime så att säga =) och idag kommer Carola hem på lite sommarlov också en del va the crimetiden wiii =)

Men som sagt fröken hon och överrskade mig på jobbet =) ...hjälpte till lite och plocka undan, mkt flitig tös!! hon vände och vred och undrade om de va tjej eller killchinos..och vart fan allt skulle hänga.

 

Efter jobbet tog vi en fjortislunch 2 cheese och liten cola på Mc.D (jo ja vet att det har förekommit mkt Mc.D men va fan) Pratade lite om vad som hänt de senaste månaderna, Dvs. MYcket!!

   

lång väg mkt prat och foton

 



Blev en promenad hem till fröken... som bor HALV VÄGS till GÄVLE by the way, så när vi gått och gått och gått och aldrig kommit fram frågade jag dumt nog hur långt är de kvar??? Svaret va inte ens kommit halv vägs gaaaaaaaaaaa då fick jag åka bak på...




             



De kallar jag att göra valbo by "night" =D
Mc.D cheese cola
Promenad
Luvtröjor
cykeltur

Och tack för skjutsen darling!


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha! valbo by night is the shit you know :D

2009-06-03 @ 19:37:21
Postat av: Nikki

ja de gjorde vi j-la bra asså... =)

2009-06-03 @ 23:03:36
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: Carola

Lovely! snart får jag förhoppningsvis träffa er båda!

2009-06-04 @ 21:54:37
URL: http://cjolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0