Raggarferre..

Förberedelser inf roadtripen

   
Vädret mulnade på som bara den, så de va bara att skynda sig att plocka ihop blommor till korgen jag skulle ge Cissi. Blev en korg fylld med 3 olika mocca snusdosor de va ju faktiskt Raggar fest ;) och en cola 1,5L´s för dagen efter =)

   



Sen bar det av mot Ryckepungsvägen i Falun hahaha....men vad är det för namn??? hahaha!!
mkt glädje där kan jag tänka mig. Å fy fasen va det regnade..



Äntligen framme i falun såg de helt annorlunda ut
(Tack för lånat av GPS´n hade nog inte hittat annars =D..)



Vilken j#%#a helg....ska fan bli raggare ja..!! nästan iaf ;) vilken kväll sjukt bra uppstyrt!! Allt från Välkomstdrinken till kvällsmaten! Och det va sjukt roligt att träffa alla igen =)

Först va de fördrink med mingel... och de fyra födelsebarnen presenterade sig och berättade kvällens upplägg..



     



Vi hade det bästa bordet Kickisbord !! =)



Maten fläskfilé potatisgratäng med sallad MUMS sjukt god potatisgratäng må ja säga!!
Sen blev det kladdkaka och kaffe på maten...

      



Det va nånstans här det började spåra ur ;)

      

     





     

...KRÄM på scen...








Nu dröjer det nog ett tag innan jag byter sängen mot tält/bil igen herre gu inatt kommer ja sova som en liten bäääs i min underbara koja!!

Tack alla goa raggarfjun ses snart igen!!
Kläm å snusk

Kommentarer
Postat av: stina aka vivian vamp

Fin du är som raggare Marie! =) Tycker verkligen det är något du ska fundera vidare på... frågan är dock bara om du verkligen vill flytta till Ryckepungsvägen? ;) hehehe

Puss puss!

2009-06-23 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0