Ledig En Onsdag

Mamma och Pappa kommer hem från Turkiet ska bli så skönt att ha dem hemma igen!! 45min bilfärd bort är skönt, inte längre än så =)

Och jag är ledig såååå skönt! Anna en kompis från tiden i Borlänge messa mig och de ska till gävle, så hoppas på en fika iaf. Prata ikapp lite om vad som hänt de senaste tiden. Även kanske lite shopping =) Jo jag har ju bott i Borlänge ett tag Sambo tillochme...på den gamla goda tiden! :)


Agendan
Tvätta
Damsuga
Torka

Städa bilen, och fylla på spolarvätaska som jag aldrig gjort hahaha spännade! Hoppas på lite sol också =)
Handla lite mat så man kan göra lite matlådor...gött


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Oh jasså jaha de va där du va sambo .. :)



ha en strålande ledig dag!

jag hoppas snart på tåget..



imorogn ska du få hämta skor till mig och jenny i valbo! Jag sk aförsöka få dig at komma ihåg de ,)



PUSS

2009-05-27 @ 10:50:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0