Onsdags



De blev en lunch i solen Spagetti för tredje gången denna vecka hahhaa, så är det när man inte har sambo =)

     
Nathalie med sommarens snask torkade jordgubbar gött (innehållsförteckningen kanske inte så inbjudande men..äsch bättre än godis iaf ;) )


Ammi fick lite efterrätt och ni vet vad choklad har för inverkan as you see...
   

Efter jobbet hem till Lolita hängde lite, sen hämtade jag upp Malin åkte på hemköp handlade lite kycklingkorv I love!!!

...de kanske syns att jag va lite lätt hungrig?

Ni vet när man är så där sugen och man inte riktigt vet på vad! Jag blev alldeles sprallig när jag hittade på kycklingkorven mums!!

and then...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0