Roadtrip

........"Kom ingen nu Britt-Marie nu kör vi för faa aan"

Då va det dags

Gula, Röda, Svarta pumps + ett par öppen tå!
Två kavajer
Två par jeans
Linnen
Underkläder
mm....
Klart daa

Lika bra att lassa in så mkt de går så man inte glömmer nått =D



Jag hittade så gott som på egenhand till årsta vägen rätt nöjd!!
Kom fram tidigare än beräknat så jag satte mig på en parkbänk i solen och inväntade sofie. Passade på att fixa naglarna med, behövde nog varva ner efter den åkturen!



Medans jag satt och väntade stannade det till en man i en bil viftade men jag kunde inte riktigt förstå vad han menade. Gick närmare såg då att han endera vill ha "röka" eller sälja röka hahhaha. Jag återvände till min parkbänk..snabbt!!

När äntligen sofie kom så märkde jag att jag suttit utanför en thaimassage på en parkbänk i en timmes tid gaaa va folk lär ha undrat!


   
Vi gjorde en bra deal, jag tog en powernap sofie lagade mat jag tog disken =)

Maten på bordet Alex kom hem, musiken på så va det bara att kliva på!

Han åkte på grillfest medans vi stannande kvar i lägenheten, och tog de lilla lugna...provade Sofies nya klackar som hon hade på sig heeela kvällen! mendans jag klarade 30sek hahaha



Sen bar det av mot CaféOpera......
     

Utanför CaféOpera mötte vi upp Alex, Isbjörn, Brian och hatten...sen bara gled vi förbi kön tack vara Sofie GuestDJ
Sen kom även några klasskamrarer till Sofie och slötupp..


Dagens bästa raggningsreplik

en kille som råkade backa in i mig...
"Om jag visste att du va så söt, så hade jag aldrig klivit på dig"
försök nummer två va en sidoback in i mig..


Sen va det inte så mkt mer intressant
Efterfest på McD hahahhahhaha önskar vi hade filmat..



Fredag....
Blev det häng i parken myyys mys!


 

När vi kom hem la Sofie och ja oss på sängen för att sova lite!..Alex mös runt med guitarren sjukt härligt, sofie du har de bra du =) 
   


Tack för sängplatsen =)
....och för en härlig "helg" ses snart igen ju!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh, jättemysigt som alltid att ha dig på besök! Snart igen stump, muaah :*

2009-05-04 @ 12:46:15
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

HÄRLIGT!!



du är en bra bloggare Marie :D

Puss å Mys

2009-05-04 @ 14:30:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, Sofie ser måttligt road ut när jag försöker pussa henne i parken. Hon kanske inte diggade att få en blöt chips-puss på kinden.

2009-05-04 @ 16:08:47
URL: http://gurka.blogg.se/
Postat av: Marie

Sofie tar dina blöta chips pussar alla gånger alex =) Sofie din lilla gobit..kommer snart fast va det inte knytkalas snart?

2009-05-04 @ 23:51:17
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0