Torsdag

Ledig!!!! sjukt skönt bytte bort mina 3timmar mot söndagspasset istället..
Tack Ammi

Så det blev en lunch med sys Jenny och Sarah på Bocken (om ni undrar så beställer man maten i baren...) ;)

       




Fick present av Jenny de va ingen jukskinka de va AloeVera som jag ska dricka varje dag fr om idag =D
Fick en hårbottensmassagegrej ska visa hur den funkar sen sjuuukt skön! TackTackTack fina du!!!



Titta va jag hitta....

Nästan ett måste!! Moster Marie hihihi
Längtar bara......16veckor kvar nu  XD


And then spurtade jag hem packa...för roadtrip STHLM! Wiiii

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jaaa bara så vi vet! haha.. ;)



Söt du va bredvid jackan, nästan så man blir sugen att skaffa sig en liten pimptup grej.. men jag kallar de grej, så inte riktgt än va!



Ses vi idag? hope soooo..

PUSS

2009-05-02 @ 07:18:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du bli moster:) va kul:)Grattis!! Kram Sandra (dennis syster;))

2009-05-12 @ 11:10:29
Postat av: Marie

jaaa den 21 aug =) längtar såå! hoppas allt är bra kram på dig =)

2009-05-14 @ 08:39:26
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0