Lite smått & gott

Veckan som varit stressmage... ajaj men tur att jag har Lolita som vet hur man ska göra för att stressa ner hon är en klok dam! =) På jobbet har det varit mkt kartonger, äntligen "komp" tider som JeansAnsvarig så blir är ja sååå lycklig att äntligen få lite koll efter all rea som varit =) så känns mkt bättre i magen nu..

I Onsdags hade nått väldigt ovanligt hela Köpis slocknade!! Nån hade kapat den kabel och de va inte jaaa!!! =D blev toksvart. Riktigt mysigt faktiskt.

Sarah och Tommy kom och rövade bort mig...till Mediamark hahaha har varit dit nu 3gånger sen de öppnade.. ska köpa systemkamera är tanken. Vi fick även med oss Erika och Olle (som är fotograf så hade tur ja)




Sen blev det kvällsmat på det nya fiket uppe i söderbacken 5solar av 5möjliga sjukt god mat, billigt med =)


Förstår nu kärleken...
det här möttes jag av när ja kom in i hallen på myggdansvägen!


Åsså har ja ju myst med Lily så klart!! Här gör man som moster gör!!

 





Nu ska ja bara svida om sen kommer jenny så ska vi ha myyyskväll!

Film
Godis
Snask
Cola
...ååå godis hihihhi

och sleepover eftersom kalle jobbar på Slick ikväll, hoppas han tar med en gobit hem till mig hihihi nån leftover kanske hhahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0