Semester tider

Det är nu vecka 32...men vart är solen, jag har legat på stranden hum 4gånger kanske!?! Vad har jag gjort på min semester egentligen...jo sovmorgon på sovmorgon. Myst med familjen och vännerna.

Enskär
   
Lily Mamma Mormor Meya
   
Morfar Winnerbäck Sarah
   
Kvällspromenad med mams...stentäktskolan 1-5
   
Enskär igen...bastu bad å fiske
   


Igår hemkommen från kryssning med familjen...
Roligt hade vi iaf!








Ren spårade det lite lätt som vanligt hahhaha
 
   

Måndag med lite bubbelkar innan vi klev av satte pricken över i´et
...å nu är det bara att hoppa in i bilen å fara mot släktmiddag i shamn, sen väntar mys med Lolita imorgon!!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

..när du bloggar gör du det bra !

GOMII :) nu fick jag lite sakna-dig-abstinens. Vi måste hinna med en dejt innan jag sticker till fjälls. PUSS

2010-08-10 @ 14:56:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stefan Hultquist

Hej!



Jag googlade på Enskär och ramlade över din blogg.

Vilka fina bilder! Man blir lite sommarsjuk! Vi har bryggplatsen bredvid Karlssons. Ses!

/Stefan

2011-05-05 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0