Kommer mera

Jag vet jag är så dålig på att updatera =S
Men tiden det tickar iväg!!

Kors i taket schemat för november kunde jag inte lagt bättre =) å godkänt blev det!
Två lediga vardagar i rad, fast regionschefen va på besök igår så det blev en trip till jobbet ändå ;)

Men idag blir det en MARIE dag =)

Ska iväg på rehab nu på morgonen träna knät liiite, knäpper fortfarande i knät men ska testa lite lätt! Sen sola för fan så ont jag har i rygga. Å lite massage på eftermiddagen. Pussa på Lily ska jag också gör en riktig skön dag. Ska knäppa kort på mina ny sydda tröjor under dagen. Ska laga symaskinen också så jag kan sy nått nytt till imorgon, då drar ja till sthlm på Diesel visning. =)

PössKläm

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

...å jag som va in på Carlings idag ! ingen marie där :( puss snuttan

2010-11-03 @ 23:45:29
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: T

uppdatera nu :P

2010-11-20 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0