Ledig dag

Haft en ledig dag =) Massage 10:30 pussat på Lily sen lunch med syster på stan mocca, salladerna är gryyyyyma men provade på kycklingfile med feta och färskpotatis "blääää" ja va tvungen att säga till! Så illa va det! Å fick pengarna tillbaka den du trodde jag aldrig.

Låg sömnlös igår natt så va tvungen att gå upp och skissa fram mina tankar...å resultatet blev en trip till ohlssons tyger köpte mig grått "jersey" tyg å kantband å sydde mig en riktigt snygg luv/polotröja =)
Så blev en till trip ner å köpte mig en svart tyg bit å gjorde mig en till!! =) å en liten åt lily med =) bilder kommer...

Nu väntar jobb torsdag-måndag öppning stängning dvs 10-20, 10-20, 10-18, 11-18, 10-20 yiha Kommer vara grymt med folk eftersom vi har kampanj vid köp av jeans (ord pris) får man alla överdelar till 50% (ej elvine)

Puss å kraaam

Kommentarer
Postat av: Linda

jag var också på massage igår... sköööööönt!

2010-10-28 @ 08:29:42
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Linda

Mm, sköööönt! rock on idag då, det ska jag! :)

2010-10-29 @ 08:10:41
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0