Löning igen

Hej... då var det dags igen efter en månad, löning imorgon så jobba torsd-måndag öppning stängning. Med variation på lördag ska alla BC byta butiker, så jag ska köra i stan på lördag och steffe kör Valbo... spännande ska det bli! =) kom å hälsa på!!!

Fredag blir det personalfest Monjana ska bjuda på middag. Så blir raka spåret in efter jobbet. Sen får vi se vart det bär av...troligen bocken =)

Igår var det ledig dag för fröken Lindberg... Promenad - Gym - Sola - Tvätta håret - Luncha med SötAnna - Träffa Linnéa/Carola/Fibi - Fika med Sarah/Anna - Middag med Daniel... Avslutade kvällen på bion med Daniel och Carola. "Hur många lingon finns det i världen" somnade mitt i filmen, så kan tyvärr inte avgör om den va bra eller inte. hahaha

Nu bär det av mot jobbet =) idag ska jag och Annie rocka röööv!!!




Carola å jag i somras...


Samma kväll hemma hos Linnea...trot eller ej jag drack saft, kanske inte man kan tro när men ser på fröken. Men roligt var det =)


Kommentarer
Postat av: Tompa

Vart gymmar du ? :P

2011-03-25 @ 05:37:30
Postat av: Marie

Gym på Everytimefitness inte helt ok...saknar boxningsäck =S Annars bra öppet 24h varje dag...

2011-04-28 @ 22:15:23
URL: http://nikkilindberg.blogg.se/
Postat av: Carola

Hoppsan. det här inlägget hade jag helt missat ;) men komiskt nog kommer jag ju snart hem ;) är hemma om 12 timmar =)

2011-08-08 @ 01:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0