Sååå då va det vardag igen

Inne på min femte veckan efter semestern...å dags att skapa rutin på dagarna =) det har jag saknat må ja säga! Visst har det varit 4 mysiga semesterveckor. Men nästa år blir det nog 3 ;) Hellre att ta en vecka på hösten ååå våren!
Känns som jag hunnit med mycket under dessa veckor... Möhippa - enskär en vecka - småstadsliv - västkusten -kosteröarna - golfat - hemma mys - några få soldagar - Lilymys -  Semsestern avslutades med bröllop i söderhamn... så jag är nöjd.

Jobb Jobb Jobb har de senaste veckorna varit bombarderade med! Möten - planering - rekrytering - mer planering! Skönt att vara tillbaka =)


Här kommer lite mys från i somras...





Puss å Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0